Imagem de Michael Jackson

Qual sua opinião?

Uma letra para:
  1. Alegrar
    0 votos
  2. Cantar
    0 votos
  3. Chorar
    0 votos
  4. Dancar
    0 votos
  5. Malhar
    0 votos
  6. Namorar
    0 votos
  7. Relaxar
    0 votos
  8. Viajar
    0 votos

Escape

Michael Jackson

http://www.michaeljackson.com

79 exibições

Open up 6
He's gone!



Every where I turn no matter where I look
The systems in control its all ran by the book
I gotta get away so I can free my mind
Escape is what I need
(lectric') lectric eyes



No matter where I am I see my face around
They pin lies on my name and put them town to town
Don't have a place to run but there's no need to hide
I got ta
Find a place
So I can hide away



Escape
Gotta get away from the system, rules and the world today
Escape
The pressure that I feel from relationships had to go away
Escape
The man with the pen that writes the lies that has no ink
Escape
I do what I wanna cuz I gotta be nobody but me



Sometimes I feel like... I've gotta get away



I tried to share my life with someone I could love
But games and money is all she ever thought of
How could that be my fault when she gambled and lost?
I'm tired of silly games
Time to make a change
Why is it I cant do whatever I want to? (hoah)
When in my personal life friend i dont live for you (you!)
So don't you try to (don't you try it) tell me what is right for
me
To be con cerned about you
I cant do what I want to



Escape (I got to)
Gotta get away from the system, rules and the world today (I
gotta get away)
Escape
The pressure that I feel from relationships had to go away
(don't you know that baby)
Escape
The man with the pen that writes the lies that has no ink (I gotta get away)
Escape
I do what I wanna cuz I gotta be nobody but me (Get away!)



Escape
Gotta get away (don't you try it) from the system, rules and the world today (escape!)
Escape
The pressure that I feel (pressure that I'm feelin everyday)
from relationships had to go away
Escape
The man with the (Whooo hooo!) pen that writes the lies that has
no ink (come on now)
Escape
I do (whoooo (come on now) hoooohooo) what I wanna cuz I gotta be nobody but me



When I go
Oh, now
This problem world won't bother me
This problem world (this problem world)
Won't worry me (worry me!) no more
Yeah
hoah
Yeah
hooo!



Escape, ah
Escape, ah
Escape, ah
Escape



Escape
Gotta get away from the system, rules and the world today (I can find a way!)
Escape
The pressure that I feel from relationships had to go away
(pressure that I'm feelin)
Escape
The man with the pen that writes the lies that has no ink (writing all those lies)
I do what I wanna cuz I gotta be nobody but me (escape and then I do just what I wanna)



Escape (bye bye)
I gotta (whooo hoooo) get away from the system, rules and the world (whooo hoooo) today
Escape
The pressure (whoo hooo) that i feel from relationships had to go away (See, I've gotta get away, baby)
Escape
The man with the pen that writes the lies that has no ink (The man that writes the lies)
I do (hoo) what I wanna cuz I gotta (hooo) be nobody but me
Escape
gotta get away- (hoah, tell my mother! I gotta get away)
Escape
The pressure that I feel- (Take it no more!)
Escape
The man with the pen- (I can't take this kinda shit no moooooore!)
Escape
I do what I wanna cuz I gotta (Whoooooooooooooooo hooooooooo) be nobody but me



Escape! Aoow!



Ha
Ha
Ha



Sometimes you just wanna escape, you wanna escape (Ha Ha)
Gotta get outta here!
Ah, escape(ahhhhhhh!) gotta get away
Escape
You want me, come and get me
The pressure that I feel- Escape
The man with the pen -get away!
I do (hee hee) what I wanna-
I do (hee hee hee) what I wanna cuz I gotta be nobody (hee hee hee)
But me
Do what I wanna!
hee hee heee
hoo!



Escape


Vídeo
  1. 001.Michael Jackson - Space Dance
  2. 002.Michael Jackson - We've Got A Good Thing Going
  3. 003.Michael Jackson - That's What Love Is Made Of
  4. 004.Michael Jackson - 2300 Jackson Street
  5. 005.Michael Jackson - Ben
  6. 006.Michael Jackson - Hollywood Tonight
  7. 007.Michael Jackson - Maybe Tomorrow
  8. 008.Michael Jackson - Money
  9. 009.Michael Jackson - Everybody's Somebody's Fool
  10. 010.Michael Jackson - A Fool For You
  11. 011.Michael Jackson - Billie Jean (Pepsi version)
  12. 012.Michael Jackson - Call On Me
  13. 013.Michael Jackson - You Were There
  14. 014.Michael Jackson - We are word
  15. 015.Michael Jackson - Little Susie
  16. 016.Michael Jackson - We're Almost There
  17. 017.Michael Jackson - Be Not Always (tradução)
  18. 018.Michael Jackson - If You'd Only Believe
  19. 019.Michael Jackson - Privacy
  20. 020.Michael Jackson - Elizabeth, I Love You
  21. 021.Michael Jackson - Is It Scary? (tradução)
  22. 022.Michael Jackson - The Girl Is Mine
  23. 023.Michael Jackson - Xscape
  24. 024.Michael Jackson - I've Gotta Be Me
  25. 025.Michael Jackson - Whatzupwitu
  26. 026.Michael Jackson - Cheater
  27. 027.Michael Jackson - I have this dream
  28. 028.Michael Jackson - Groove Of Midnight
  29. 029.Michael Jackson - You're Good For Me
  30. 030.Michael Jackson - This Place Hotel
  31. 031.Michael Jackson - Come Together
  32. 032.Michael Jackson - Goin' Places
  33. 033.Michael Jackson - Up Again
  34. 034.Michael Jackson - Rockin' Robin
  35. 035.Michael Jackson - Morphine
  36. 036.Michael Jackson - Get on the floor
  37. 037.Michael Jackson - Ease On Down The Road
  38. 038.Michael Jackson - Scared Of The Moon
  39. 039.Michael Jackson - The Greatest Show On Earth
  40. 040.Michael Jackson - I Wanna Be Where You Are
  41. 041.Michael Jackson - Scream Louder
  42. 042.Michael Jackson - Girl You're So Together
  43. 043.Michael Jackson - Alright Now
  44. 044.Michael Jackson - Hold My Hand (tradução)
  45. 045.Michael Jackson - The Way You Make Me Feel
  46. 046.Michael Jackson - You Rock My World
  47. 047.Michael Jackson - Right Here (Feat. SWV)
  48. 048.Michael Jackson - (I Can't Make It) Another Day (feat. Lenny Kravitz)
  49. 049.Michael Jackson - You Really Got A Hold On Me
  50. 050.Michael Jackson - Childhood
  51. 051.Michael Jackson - Jam
  52. 052.Michael Jackson - P.Y.T. (pretty Young Thing)
  53. 053.Michael Jackson - Fall Again
  54. 054.Michael Jackson - Black Or White
  55. 055.Michael Jackson - Give Me Half A Chance
  56. 056.Michael Jackson - Push Me Away
  57. 057.Michael Jackson - Give Thanks To Allah
  58. 058.Michael Jackson - Someone Put Your Hand Out
  59. 059.Michael Jackson - I Was Made To Love Her
  60. 060.Michael Jackson - Keep The Faith
  61. 061.Michael Jackson - Wanna Be Startin' Somethin'
  62. 062.Michael Jackson - Soldier Boy (feat. James Porte)
  63. 063.Michael Jackson - This Is It (Orchestra Version)
  64. 064.Michael Jackson - Invincible
  65. 065.Michael Jackson - You Don't Stand Another Chance (feat. Janet,Marlon,Jackie & Tito Jackson)
  66. 066.Michael Jackson - Leave Me Alone
  67. 067.Michael Jackson - Just A Little Bit Of You
  68. 068.Michael Jackson - Satisfy You (feat. Bryan Loren)
  69. 069.Michael Jackson - Love's Gone Bad
  70. 070.Michael Jackson - When I Come Of Age
  71. 071.Michael Jackson - Get It Together
  72. 072.Michael Jackson - Euphoria
  73. 073.Michael Jackson - In The Closet
  74. 074.Michael Jackson - Can't Get Outta The Rain
  75. 075.Michael Jackson - What Will It Take(feat. 3T)
  76. 076.Michael Jackson - All the Things You Are
  77. 077.Michael Jackson - Black Or White
  78. 078.Michael Jackson - Why
  79. 079.Michael Jackson - Blood On The Dance Floor
  80. 080.Michael Jackson - Todo Mi Amor Eres Tu (I Just Can't Stop Loving You)
  81. 081.Michael Jackson - Smile
  82. 082.Michael Jackson - Stay (Carry On)
  83. 083.Michael Jackson - Islam In My Veins
  84. 084.Michael Jackson - Blame It On The Boogie
  85. 085.Michael Jackson - Hot Street
  86. 086.Michael Jackson - Beat It 2008 (feat. Fergie)
  87. 087.Michael Jackson - We've Had Enough
  88. 088.Michael Jackson - Touch The One You Love
  89. 089.Michael Jackson - Girlfriend
  90. 090.Michael Jackson - You Can Cry On My Shoulder
  91. 091.Michael Jackson - Gone Too Soon
  92. 092.Michael Jackson - Butterflies
  93. 093.Michael Jackson - Bigger Man (Feat Ne-yo)
  94. 094.Michael Jackson - All Night Dancin'
  95. 095.Michael Jackson - Wanna Be Startin' Somethin' 2008 (ft. Akon)
  96. 096.Michael Jackson - I Need You (ft. 3T)
  97. 097.Michael Jackson - P.Y.T. (Pretty Young Thing) (feat. Will.i.am)
  98. 098.Michael Jackson - Never Can Say Goodbye
  99. 099.Michael Jackson - I Can't Help It
  100. 100.Michael Jackson - Thriller (Video Version)
  101. 101.Michael Jackson - You Are My Life
  102. 102.Michael Jackson - Much Too Soon
  103. 103.Michael Jackson - The Girl Is Mine 2008 (com Will.I.am)
  104. 104.Michael Jackson - Heal The World
  105. 105.Michael Jackson - Someone Put Your Hand Out
  106. 106.Michael Jackson - This Is It
  107. 107.Michael Jackson - Happy Birthday Lisa
  108. 108.Michael Jackson - Love Is Here And You Are Gone
  109. 109.Michael Jackson - Say Say Say (feat Paul McCartney)
  110. 110.Michael Jackson - Maria (You Were The Only One)
  111. 111.Michael Jackson - Babie,I love you
  112. 112.Michael Jackson - I Place With No Name
  113. 113.Michael Jackson - The Lost Children
  114. 114.Michael Jackson - Give In To Me
  115. 115.Michael Jackson - Butterflies (Master Mix) (Featuring Eve)
  116. 116.Michael Jackson - Is It Scary
  117. 117.Michael Jackson - Do You Know Where Your Children Are (12 O'Clock)
  118. 118.Michael Jackson - Blood On The Dance Floor
  119. 119.Michael Jackson - Be a Lion
  120. 120.Michael Jackson - I Just Can't Stop Loving You
  121. 121.Michael Jackson - This Time Around
  122. 122.Michael Jackson - Monkey business
  123. 123.Michael Jackson - Keep Your Head Up
  124. 124.Michael Jackson - Let Me Let Go
  125. 125.Michael Jackson - We Are The World (25 for Haiti)
  126. 126.Michael Jackson - If You Don't Love Me
  127. 127.Michael Jackson - Who's Loving You
  128. 128.Michael Jackson - Remember The Time
  129. 129.Michael Jackson - Don't Walk Away
  130. 130.Michael Jackson - Tabloid Junkie
  131. 131.Michael Jackson - Speed Demon
  132. 132.Michael Jackson - Get It
  133. 133.Michael Jackson - Girl, Don't Take Your Love From Me
  134. 134.Michael Jackson - 25 Miles
  135. 135.Michael Jackson - Heartbreaker
  136. 136.Michael Jackson - Off The Wall Medley
  137. 137.Michael Jackson - Your Ways
  138. 138.Michael Jackson - When We Grow Up (feat. Roberta Flack)
  139. 139.Michael Jackson - Thriller
  140. 140.Michael Jackson - Todo Para Ti (What More Can I Give)
  141. 141.Michael Jackson - Streetwalker
  142. 142.Michael Jackson - Robot
  143. 143.Michael Jackson - Dapper Dan
  144. 144.Michael Jackson - Bad
  145. 145.Michael Jackson - Ben
  146. 146.Michael Jackson - Who's Lookin' For A Lover
  147. 147.Michael Jackson - Farewell My Summer Love
  148. 148.Michael Jackson - History
  149. 149.Michael Jackson - Escape
  150. 150.Michael Jackson - It's Too Late To Change The Time
  151. 151.Michael Jackson - Bad(Pepsi Version)
  152. 152.Michael Jackson - Beautiful Girl
  153. 153.Michael Jackson - What More Can I Give
  154. 154.Michael Jackson - Love Is Here And Now You're Gone
  155. 155.Michael Jackson - With A Child's Heart
  156. 156.Michael Jackson - Liberian Girl
  157. 157.Michael Jackson - Monster
  158. 158.Michael Jackson - Another Day
  159. 159.Michael Jackson - Got The Hots
  160. 160.Michael Jackson - My Girl
  161. 161.Michael Jackson - Human Nature
  162. 162.Michael Jackson - 2 Bad
  163. 163.Michael Jackson - Can't Let Her Get Away
  164. 164.Michael Jackson - Break Of Dawn
  165. 165.Michael Jackson - Don't Say Goodbye Again
  166. 166.Michael Jackson - In The Back
  167. 167.Michael Jackson - Morphine
  168. 168.Michael Jackson - I Want You Back
  169. 169.Michael Jackson - Rock With You
  170. 170.Michael Jackson - Melodie
  171. 171.Michael Jackson - Threatened
  172. 172.Michael Jackson - Thriller
  173. 173.Michael Jackson - Circus Girl
  174. 174.Michael Jackson - Another Part Of Me
  175. 175.Michael Jackson - I Never Heard
  176. 176.Michael Jackson - Darling Dear
  177. 177.Michael Jackson - Mama's Pearl
  178. 178.Michael Jackson - Incredible (feat. Ne-yo)
  179. 179.Michael Jackson - Smooth Criminal
  180. 180.Michael Jackson - We've Got Forever
  181. 181.Michael Jackson - Johnny Raven
  182. 182.Michael Jackson - An Angel Came To Me
  183. 183.Michael Jackson - Greatest Show On Earth
  184. 184.Michael Jackson - Don't Let It Get You Down
  185. 185.Michael Jackson - Man In The Mirror
  186. 186.Michael Jackson - People Make The World Go Round
  187. 187.Michael Jackson - Mind Is The Magic
  188. 188.Michael Jackson - You've Got A Friend
  189. 189.Michael Jackson - We Are The World (USA For Africa)
  190. 190.Michael Jackson - Dear Michael
  191. 191.Michael Jackson - Je Ne Veux Pas La Fin De Nous
  192. 192.Michael Jackson - Billie Jean
  193. 193.Michael Jackson - Zip-a-dee-doo-dah
  194. 194.Michael Jackson - Little Christmas Tree
  195. 195.Michael Jackson - That's What You Get For Being Polite (tradução)
  196. 196.Michael Jackson - Beat It
  197. 197.Michael Jackson - The Way You Love Me
  198. 198.Michael Jackson - Music and Me
  199. 199.Michael Jackson - Serious effect
  200. 200.Michael Jackson - Centipede (feat. Rebbie Jackson)
  201. 201.Michael Jackson - Why You Wanna Trip On Me
  202. 202.Michael Jackson - Behind The Mask
  203. 203.Michael Jackson - You're My Best Friend, My Love
  204. 204.Michael Jackson - One More Chance
  205. 205.Michael Jackson - 2300 Jackson Street (tradução)
  206. 206.Michael Jackson - Can You Feel It
  207. 207.Michael Jackson - Man In The Mirror
  208. 208.Michael Jackson - I'll Come Home To You
  209. 209.Michael Jackson - Save Me
  210. 210.Michael Jackson - Dancing Machine
  211. 211.Michael Jackson - I'll be there (Pepsi Commercial)
  212. 212.Michael Jackson - The Lady In My Life
  213. 213.Michael Jackson - Stranger In Moscow
  214. 214.Michael Jackson - Blue Gangsta
  215. 215.Michael Jackson - Free Willy
  216. 216.Michael Jackson - Even Though You're Gone
  217. 217.Michael Jackson - One Day In Your Life
  218. 218.Michael Jackson - Happy
  219. 219.Michael Jackson - Goin' Back To Indiana
  220. 220.Michael Jackson - Wings Of My Love
  221. 221.Michael Jackson - 2000 Watts
  222. 222.Michael Jackson - Take Me Back
  223. 223.Michael Jackson - I Hear A Symphony
  224. 224.Michael Jackson - Ain't No Sunshine
  225. 225.Michael Jackson - Dont Know Why I Love You
  226. 226.Michael Jackson - The Filling That We Have
  227. 227.Michael Jackson - In The Closet
  228. 228.Michael Jackson - Heaven Can Wait
  229. 229.Michael Jackson - No Friend of Mine (Gangsta)
  230. 230.Michael Jackson - You Are There
  231. 231.Michael Jackson - Will You Be There
  232. 232.Michael Jackson - Who Is It
  233. 233.Michael Jackson - Slave To The Rhythm
  234. 234.Michael Jackson - Here I Am (Come And Take Me)
  235. 235.Michael Jackson - Just Friends
  236. 236.Michael Jackson - He's The Wizard
  237. 237.Michael Jackson - Work That Body
  238. 238.Michael Jackson - Dangerous
  239. 239.Michael Jackson - Soon As I Get Home
  240. 240.Michael Jackson - Be Not Always
  241. 241.Michael Jackson - In Our Small Way
  242. 242.Michael Jackson - The Way You Make Me Feel (feat. Britney Spears)
  243. 243.Michael Jackson - For All Time
  244. 244.Michael Jackson - Eaten Alive
  245. 245.Michael Jackson - Bless His Soul
  246. 246.Michael Jackson - Billie Jean 2008 (feat. Kanye West)
  247. 247.Michael Jackson - If'N I Was God
  248. 248.Michael Jackson - All I Need
  249. 249.Michael Jackson - Scream
  250. 250.Michael Jackson - To Make My Father Proud
  251. 251.Michael Jackson - Billie Jean
  252. 252.Michael Jackson - Touch
  253. 253.Michael Jackson - State Of Shock
  254. 254.Michael Jackson - A Brand New Day
  255. 255.Michael Jackson - Ben
  256. 256.Michael Jackson - Enjoy Yourself
  257. 257.Michael Jackson - You'll Be In My Heart (tradução)
  258. 258.Michael Jackson - Morning Glow
  259. 259.Michael Jackson - You Are Not Alone
  260. 260.Michael Jackson - It's The Falling In Love
  261. 261.Michael Jackson - Lovely One
  262. 262.Michael Jackson - Carousel
  263. 263.Michael Jackson - Working day and night
  264. 264.Michael Jackson - Shake Your Body (Down To The Ground)
  265. 265.Michael Jackson - Nite Line
  266. 266.Michael Jackson - Hold My Hand (ft. Akon)
  267. 267.Michael Jackson - Earth Song
  268. 268.Michael Jackson - Worlds Together
  269. 269.Michael Jackson - She Got It
  270. 270.Michael Jackson - ABC
  271. 271.Michael Jackson - Just Good Friends
  272. 272.Michael Jackson - Fly Away
  273. 273.Michael Jackson - Shoo-Be-Doo-Be-Doo-Da-Day
  274. 274.Michael Jackson - Butterflies
  275. 275.Michael Jackson - Shout
  276. 276.Michael Jackson - Muscles (feat. Diana Ross)
  277. 277.Michael Jackson - Trouble
  278. 278.Michael Jackson - Zip-A-dee-do-daah
  279. 279.Michael Jackson - She's Out Of My Life
  280. 280.Michael Jackson - The Love You Save
  281. 281.Michael Jackson - Got To Be There
  282. 282.Michael Jackson - Torture
  283. 283.Michael Jackson - If I Don't Love You This Way
  284. 284.Michael Jackson - Speechless
  285. 285.Michael Jackson - Can I Go On?
  286. 286.Michael Jackson - Heartbreak Hotel
  287. 287.Michael Jackson - Dom Sheldon (D.S)
  288. 288.Michael Jackson - Don't Stop 'Till You Get Enough
  289. 289.Michael Jackson - Love Never Felt So Good
  290. 290.Michael Jackson - Ghosts
  291. 291.Michael Jackson - You Can't Win
  292. 292.Michael Jackson - Lonely Teardrops
  293. 293.Michael Jackson - 2300 Jackson Street (tradução)
  294. 294.Michael Jackson - All I Do Is Think Of You
  295. 295.Michael Jackson - They Don't Care About Us
  296. 296.Michael Jackson - Heal The World
  297. 297.Michael Jackson - Zip-A-dee-do-daah
  298. 298.Michael Jackson - Whatever Happens
  299. 299.Michael Jackson - I'm In Love Again
  300. 300.Michael Jackson - Didn't Mean To Hurt You
  301. 301.Michael Jackson - Best Of Joy
  302. 302.Michael Jackson - Too Young
  303. 303.Michael Jackson - Somebody's Watching Me
  304. 304.Michael Jackson - There must be more to life than this
  305. 305.Michael Jackson - Burn This Disco Out
  306. 306.Michael Jackson - What Goes Around Comes Around
  307. 307.Michael Jackson - SKYWRITER
  308. 308.Michael Jackson - Dreams
  309. 309.Michael Jackson - Unbreakable
  310. 310.Michael Jackson - We Are Here To Change The World
  311. 311.Michael Jackson - Tease Me
  312. 312.Michael Jackson - Black Or White (tradução)
  313. 313.Michael Jackson - I Just Can't Stop Loving You
  314. 314.Michael Jackson - On The Line
  315. 315.Michael Jackson - Night Time Lover (feat. La Toya Jackson)
  316. 316.Michael Jackson - Dreamer
  317. 317.Michael Jackson - D.s.
  318. 318.Michael Jackson - This Time Around
  319. 319.Michael Jackson - Sunset Driver
  320. 320.Michael Jackson - Too Bad
  321. 321.Michael Jackson - I'll Be There
  322. 322.Michael Jackson - Cry
  323. 323.Michael Jackson - The Future
  324. 324.Michael Jackson - Doggin' Around
  325. 325.Michael Jackson - The Man
  326. 326.Michael Jackson - Off The Wall
  327. 327.Michael Jackson - Someone In The Dark
  328. 328.Michael Jackson - Superfly Sister
  329. 329.Michael Jackson - Heal The World
  330. 330.Michael Jackson - For All Time
  331. 331.Michael Jackson - Destiny
  332. 332.Michael Jackson - Childhood
  333. 333.Michael Jackson - She Drives Me Wild
  334. 334.Michael Jackson - Tell Me I'm Not Dreamin'
  335. 335.Michael Jackson - A Place With No Name
  336. 336.Michael Jackson - Baby Be Mine
  337. 337.Michael Jackson - Things I Do For You
  338. 338.Michael Jackson - Cinderella Stay Awhile
  339. 339.Michael Jackson - Make Tonight All Mine
  340. 340.Michael Jackson - Blues Away
  341. 341.Michael Jackson - Breaking News
  342. 342.Michael Jackson - Starlight
  343. 343.Michael Jackson - Planet Earth
  344. 344.Michael Jackson - Dirty Diana
  345. 345.Michael Jackson - Do The Bartman
  346. 346.Michael Jackson - You're The One
  347. 347.Michael Jackson - 2300 Jackson Street
  348. 348.Michael Jackson - You Rock My World (Remix)
Abrir

Comentários

Deixe seu comentário
Foto do usuário
  1. Enviar





Todas as Letras de Michael Jackson

0/9

  1. 001.(I Can't Make It) Another Day (feat. Lenny Kravitz)
  2. 002.2 Bad
  3. 003.2000 Watts
  4. 004.2300 Jackson Street
  5. 005.2300 Jackson Street
  6. 006.2300 Jackson Street (tradução)
  7. 007.2300 Jackson Street (tradução)
  8. 008.25 Miles

A

  1. 009.A Brand New Day
  2. 010.A Fool For You
  3. 011.A Place With No Name
  4. 012.ABC
  5. 013.Ain't No Sunshine
  6. 014.All I Do Is Think Of You
  7. 015.All I Need
  8. 016.All Night Dancin'
  9. 017.All the Things You Are
  10. 018.Alright Now
  11. 019.An Angel Came To Me
  12. 020.Another Day
  13. 021.Another Part Of Me

B

  1. 022.Babie,I love you
  2. 023.Baby Be Mine
  3. 024.Bad
  4. 025.Bad(Pepsi Version)
  5. 026.Be a Lion
  6. 027.Be Not Always
  7. 028.Be Not Always (tradução)
  8. 029.Beat It
  9. 030.Beat It 2008 (feat. Fergie)
  10. 031.Beautiful Girl
  11. 032.Behind The Mask
  12. 033.Ben
  13. 034.Ben
  14. 035.Ben
  15. 036.Best Of Joy
  16. 037.Bigger Man (Feat Ne-yo)
  17. 038.Billie Jean
  18. 039.Billie Jean
  19. 040.Billie Jean (Pepsi version)
  20. 041.Billie Jean 2008 (feat. Kanye West)
  21. 042.Black Or White
  22. 043.Black Or White
  23. 044.Black Or White (tradução)
  24. 045.Blame It On The Boogie
  25. 046.Bless His Soul
  26. 047.Blood On The Dance Floor
  27. 048.Blood On The Dance Floor
  28. 049.Blue Gangsta
  29. 050.Blues Away
  30. 051.Break Of Dawn
  31. 052.Breaking News
  32. 053.Burn This Disco Out
  33. 054.Butterflies
  34. 055.Butterflies
  35. 056.Butterflies (Master Mix) (Featuring Eve)

C

  1. 057.Call On Me
  2. 058.Can I Go On?
  3. 059.Can You Feel It
  4. 060.Can't Get Outta The Rain
  5. 061.Can't Let Her Get Away
  6. 062.Carousel
  7. 063.Centipede (feat. Rebbie Jackson)
  8. 064.Cheater
  9. 065.Childhood
  10. 066.Childhood
  11. 067.Cinderella Stay Awhile
  12. 068.Circus Girl
  13. 069.Come Together
  14. 070.Cry

D

  1. 071.D.s.
  2. 072.Dancing Machine
  3. 073.Dangerous
  4. 074.Dapper Dan
  5. 075.Darling Dear
  6. 076.Dear Michael
  7. 077.Destiny
  8. 078.Didn't Mean To Hurt You
  9. 079.Dirty Diana
  10. 080.Do The Bartman
  11. 081.Do You Know Where Your Children Are (12 O'Clock)
  12. 082.Doggin' Around
  13. 083.Dom Sheldon (D.S)
  14. 084.Don't Let It Get You Down
  15. 085.Don't Say Goodbye Again
  16. 086.Don't Stop 'Till You Get Enough
  17. 087.Don't Walk Away
  18. 088.Dont Know Why I Love You
  19. 089.Dreamer
  20. 090.Dreams

E

  1. 091.Earth Song
  2. 092.Ease On Down The Road
  3. 093.Eaten Alive
  4. 094.Elizabeth, I Love You
  5. 095.Enjoy Yourself
  6. 096.Escape
  7. 097.Euphoria
  8. 098.Even Though You're Gone
  9. 099.Everybody's Somebody's Fool

F

  1. 100.Fall Again
  2. 101.Farewell My Summer Love
  3. 102.Fly Away
  4. 103.For All Time
  5. 104.For All Time
  6. 105.Free Willy

G

  1. 106.Get It
  2. 107.Get It Together
  3. 108.Get on the floor
  4. 109.Ghosts
  5. 110.Girl You're So Together
  6. 111.Girl, Don't Take Your Love From Me
  7. 112.Girlfriend
  8. 113.Give In To Me
  9. 114.Give Me Half A Chance
  10. 115.Give Thanks To Allah
  11. 116.Goin' Back To Indiana
  12. 117.Goin' Places
  13. 118.Gone Too Soon
  14. 119.Got The Hots
  15. 120.Got To Be There
  16. 121.Greatest Show On Earth
  17. 122.Groove Of Midnight

H

  1. 123.Happy
  2. 124.Happy Birthday Lisa
  3. 125.He's The Wizard
  4. 126.Heal The World
  5. 127.Heal The World
  6. 128.Heal The World
  7. 129.Heartbreak Hotel
  8. 130.Heartbreaker
  9. 131.Heaven Can Wait
  10. 132.Here I Am (Come And Take Me)
  11. 133.History
  12. 134.Hold My Hand (ft. Akon)
  13. 135.Hold My Hand (tradução)
  14. 136.Hollywood Tonight
  15. 137.Hot Street
  16. 138.Human Nature

I

  1. 139.I Can't Help It
  2. 140.I have this dream
  3. 141.I Hear A Symphony
  4. 142.I Just Can't Stop Loving You
  5. 143.I Just Can't Stop Loving You
  6. 144.I Need You (ft. 3T)
  7. 145.I Never Heard
  8. 146.I Place With No Name
  9. 147.I Wanna Be Where You Are
  10. 148.I Want You Back
  11. 149.I Was Made To Love Her
  12. 150.I'll Be There
  13. 151.I'll be there (Pepsi Commercial)
  14. 152.I'll Come Home To You
  15. 153.I'm In Love Again
  16. 154.I've Gotta Be Me
  17. 155.If I Don't Love You This Way
  18. 156.If You Don't Love Me
  19. 157.If You'd Only Believe
  20. 158.If'N I Was God
  21. 159.In Our Small Way
  22. 160.In The Back
  23. 161.In The Closet
  24. 162.In The Closet
  25. 163.Incredible (feat. Ne-yo)
  26. 164.Invincible
  27. 165.Is It Scary
  28. 166.Is It Scary? (tradução)
  29. 167.Islam In My Veins
  30. 168.It's The Falling In Love
  31. 169.It's Too Late To Change The Time

J

  1. 170.Jam
  2. 171.Je Ne Veux Pas La Fin De Nous
  3. 172.Johnny Raven
  4. 173.Just A Little Bit Of You
  5. 174.Just Friends
  6. 175.Just Good Friends

K

  1. 176.Keep The Faith
  2. 177.Keep Your Head Up

L

  1. 178.Leave Me Alone
  2. 179.Let Me Let Go
  3. 180.Liberian Girl
  4. 181.Little Christmas Tree
  5. 182.Little Susie
  6. 183.Lonely Teardrops
  7. 184.Love Is Here And Now You're Gone
  8. 185.Love Is Here And You Are Gone
  9. 186.Love Never Felt So Good
  10. 187.Love's Gone Bad
  11. 188.Lovely One

M

  1. 189.Make Tonight All Mine
  2. 190.Mama's Pearl
  3. 191.Man In The Mirror
  4. 192.Man In The Mirror
  5. 193.Maria (You Were The Only One)
  6. 194.Maybe Tomorrow
  7. 195.Melodie
  8. 196.Mind Is The Magic
  9. 197.Money
  10. 198.Monkey business
  11. 199.Monster
  12. 200.Morning Glow
  13. 201.Morphine
  14. 202.Morphine
  15. 203.Much Too Soon
  16. 204.Muscles (feat. Diana Ross)
  17. 205.Music and Me
  18. 206.My Girl

N

  1. 207.Never Can Say Goodbye
  2. 208.Night Time Lover (feat. La Toya Jackson)
  3. 209.Nite Line
  4. 210.No Friend of Mine (Gangsta)

O

  1. 211.Off The Wall
  2. 212.Off The Wall Medley
  3. 213.On The Line
  4. 214.One Day In Your Life
  5. 215.One More Chance

P

  1. 216.P.Y.T. (pretty Young Thing)
  2. 217.P.Y.T. (Pretty Young Thing) (feat. Will.i.am)
  3. 218.People Make The World Go Round
  4. 219.Planet Earth
  5. 220.Privacy
  6. 221.Push Me Away

R

  1. 222.Remember The Time
  2. 223.Right Here (Feat. SWV)
  3. 224.Robot
  4. 225.Rock With You
  5. 226.Rockin' Robin

S

  1. 227.Satisfy You (feat. Bryan Loren)
  2. 228.Save Me
  3. 229.Say Say Say (feat Paul McCartney)
  4. 230.Scared Of The Moon
  5. 231.Scream
  6. 232.Scream Louder
  7. 233.Serious effect
  8. 234.Shake Your Body (Down To The Ground)
  9. 235.She Drives Me Wild
  10. 236.She Got It
  11. 237.She's Out Of My Life
  12. 238.Shoo-Be-Doo-Be-Doo-Da-Day
  13. 239.Shout
  14. 240.SKYWRITER
  15. 241.Slave To The Rhythm
  16. 242.Smile
  17. 243.Smooth Criminal
  18. 244.Soldier Boy (feat. James Porte)
  19. 245.Somebody's Watching Me
  20. 246.Someone In The Dark
  21. 247.Someone Put Your Hand Out
  22. 248.Someone Put Your Hand Out
  23. 249.Soon As I Get Home
  24. 250.Space Dance
  25. 251.Speechless
  26. 252.Speed Demon
  27. 253.Starlight
  28. 254.State Of Shock
  29. 255.Stay (Carry On)
  30. 256.Stranger In Moscow
  31. 257.Streetwalker
  32. 258.Sunset Driver
  33. 259.Superfly Sister

T

  1. 260.Tabloid Junkie
  2. 261.Take Me Back
  3. 262.Tease Me
  4. 263.Tell Me I'm Not Dreamin'
  5. 264.That's What Love Is Made Of
  6. 265.That's What You Get For Being Polite (tradução)
  7. 266.The Filling That We Have
  8. 267.The Future
  9. 268.The Girl Is Mine
  10. 269.The Girl Is Mine 2008 (com Will.I.am)
  11. 270.The Greatest Show On Earth
  12. 271.The Lady In My Life
  13. 272.The Lost Children
  14. 273.The Love You Save
  15. 274.The Man
  16. 275.The Way You Love Me
  17. 276.The Way You Make Me Feel
  18. 277.The Way You Make Me Feel (feat. Britney Spears)
  19. 278.There must be more to life than this
  20. 279.They Don't Care About Us
  21. 280.Things I Do For You
  22. 281.This Is It
  23. 282.This Is It (Orchestra Version)
  24. 283.This Place Hotel
  25. 284.This Time Around
  26. 285.This Time Around
  27. 286.Threatened
  28. 287.Thriller
  29. 288.Thriller
  30. 289.Thriller (Video Version)
  31. 290.To Make My Father Proud
  32. 291.Todo Mi Amor Eres Tu (I Just Can't Stop Loving You)
  33. 292.Todo Para Ti (What More Can I Give)
  34. 293.Too Bad
  35. 294.Too Young
  36. 295.Torture
  37. 296.Touch
  38. 297.Touch The One You Love
  39. 298.Trouble

U

  1. 299.Unbreakable
  2. 300.Up Again

W

  1. 301.Wanna Be Startin' Somethin'
  2. 302.Wanna Be Startin' Somethin' 2008 (ft. Akon)
  3. 303.We Are Here To Change The World
  4. 304.We Are The World (25 for Haiti)
  5. 305.We Are The World (USA For Africa)
  6. 306.We are word
  7. 307.We're Almost There
  8. 308.We've Got A Good Thing Going
  9. 309.We've Got Forever
  10. 310.We've Had Enough
  11. 311.What Goes Around Comes Around
  12. 312.What More Can I Give
  13. 313.What Will It Take(feat. 3T)
  14. 314.Whatever Happens
  15. 315.Whatzupwitu
  16. 316.When I Come Of Age
  17. 317.When We Grow Up (feat. Roberta Flack)
  18. 318.Who Is It
  19. 319.Who's Lookin' For A Lover
  20. 320.Who's Loving You
  21. 321.Why
  22. 322.Why You Wanna Trip On Me
  23. 323.Will You Be There
  24. 324.Wings Of My Love
  25. 325.With A Child's Heart
  26. 326.Work That Body
  27. 327.Working day and night
  28. 328.Worlds Together

X

  1. 329.Xscape

Y

  1. 330.You Are My Life
  2. 331.You Are Not Alone
  3. 332.You Are There
  4. 333.You Can Cry On My Shoulder
  5. 334.You Can't Win
  6. 335.You Don't Stand Another Chance (feat. Janet,Marlon,Jackie & Tito Jackson)
  7. 336.You Really Got A Hold On Me
  8. 337.You Rock My World
  9. 338.You Rock My World (Remix)
  10. 339.You Were There
  11. 340.You'll Be In My Heart (tradução)
  12. 341.You're Good For Me
  13. 342.You're My Best Friend, My Love
  14. 343.You're The One
  15. 344.You've Got A Friend
  16. 345.Your Ways

Z

  1. 346.Zip-A-dee-do-daah
  2. 347.Zip-A-dee-do-daah
  3. 348.Zip-a-dee-doo-dah

Artistas relacionados ao Michael Jackson





Top Letras

  1. 01. Imagem de Mc Daleste
    Em Teu Olhar
    Mc Daleste
    27 exibições na semana
  2. 02. Imagem de Raquel Silva
    Nas mãos do Oleiro
    Raquel Silva
    22 exibições na semana
  3. 03. Imagem de Eliã Oliveira
    Gideão e Os Trezentos
    Eliã Oliveira
    16 exibições na semana
  4. 04. Imagem de Vanilda Bordieri e Celia Sakamoto
  5. 05. Imagem de Esteves Jacinto
    Valeu A Pena
    Esteves Jacinto
    14 exibições na semana
  6. 06. Imagem de Harpa Cristã
    Cura Divina (517)
    Harpa Cristã
    11 exibições na semana
  7. 07. Imagem de Umbanda
    Hino Dos Orixás
    Umbanda
    11 exibições na semana
  8. 08. Imagem de Amanda Ferrari
    Vai Ter Virada
    Amanda Ferrari
    10 exibições na semana
  9. 09. Imagem de Vanilda Bordieri e Celia Sakamoto
  10. 10. Imagem de Cidinho
    Hoje Eu Que Sou Meu Patrão
    Cidinho
    9 exibições na semana
  11. 11. Imagem de Jorge Araujo e Eula Paula
    Sou Estrangeiro
    Jorge Araujo e Eula Paula
    9 exibições na semana
  12. 12. Imagem de Raquel Silva
    Eu não mudo
    Raquel Silva
    9 exibições na semana
  13. 13. Imagem de Além do Louvor
    Noites Traiçoeiras
    Além do Louvor
    9 exibições na semana
  14. 14. Imagem de Comunidade Católica Shalom
  15. 15. Imagem de Raquel Santos
    Amassa o Barro
    Raquel Santos
    8 exibições na semana

Top Artistas

  1. 01. Imagem de Hinos de Cidades
    Hinos de Cidades
    471 exibições na semana
  2. 02. Imagem de Disney
    Disney
    159 exibições na semana
  3. 03. Imagem de Aviões do Forró
    Aviões do Forró
    150 exibições na semana
  4. 04. Imagem de Harpa Cristã
    Harpa Cristã
    132 exibições na semana
  5. 05. Imagem de Elvis Presley
    Elvis Presley
    131 exibições na semana
  6. 06. Imagem de Shirley Carvalhaes
    Shirley Carvalhaes
    115 exibições na semana
  7. 07. Imagem de Irving Berlin
    Irving Berlin
    112 exibições na semana
  8. 08. Imagem de Cantor Cristão
    Cantor Cristão
    104 exibições na semana
  9. 09. Imagem de Caetano Veloso
    Caetano Veloso
    98 exibições na semana
  10. 10. Imagem de Eminem
    Eminem
    92 exibições na semana
  11. 11. Imagem de Gilberto Gil
    Gilberto Gil
    88 exibições na semana
  12. 12. Imagem de Elton John
    Elton John
    78 exibições na semana
  13. 13. Imagem de Marco Brasil
    Marco Brasil
    77 exibições na semana
  14. 14. Imagem de Comunidade Católica Shalom
    Comunidade Católica Shalom
    76 exibições na semana
  15. 15. Imagem de 50 Cent
    50 Cent
    75 exibições na semana

Novos Usuários

  1. Imagem de Letras de Musicas
    Letras de Musicas
    Rio Bonito, RJ
  2. Imagem de Venâncio
    Venâncio
    Olinda, PE
  3. Imagem de leloo
    leloo
    Rio De Janeiro, RJ
  4. Imagem de Bruno Silva
    Bruno Silva
  5. Imagem de Glaucia Gonçalves
    Glaucia Gonçalves
  6. Imagem de Nazaré Dos Santos Sousa
    Nazaré Dos Santos Sousa
  7. Imagem de Priscila Campos
    Priscila Campos
  8. Imagem de Apolonio Luz Novak
    Apolonio Luz Novak


Olho na letra

Participe

Parceiros

Sobre o site

Desenvolvido Por

Vold Soluções

Cadastro